Zwroty i reklamacje

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Zwróć go w ciągu 30 dni bez podawania powodu.

  • Masz prawo oddać produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówienia (odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość)
  • Na własny koszt nadajesz paczkę ze zwracanymi produktami(nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem)
  • W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie dokonamy zwrotu pieniędzy
  • Chcesz wymienić produkt na inny z naszej oferty? Skontaktuj się z nami
  • Warunkiem zaakceptowania zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, poza śladami obejmujących rozpakowanie rzeczy z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości wyrobu poprzez jego dotyk, sprawdzenie wytrzymałości na określone czynniki jak i zweryfikowanie stanu produktu poprzez stwierdzenie braku mechanicznego uszkodzenia czy usterki.

Zwrot - krok po kroku

1. Formularz

Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu produktów.

2. Zapakuj

Do porządnie zapakowanego produktu dołącz formularz zwrotu.

3. Wyślij

Wyślij paczkę na adres:

RadochyGospochy
ul. Kowalanka 24
26-625 Wolanów

4. Zwrot pieniędzy

W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie dokonamy zwrotu pieniędzy na nr konta podany w formularzu.

 

Reklamacja - krok po kroku

 

Przebieg reklamacji
  • Pobierz i wypełnij formularz reklamacji
  • Sfotografuj uszkodzony produktu
  • Formularz wraz ze zdjęciami prosimy o przesłanie na e-mail: reklamacje@radochygospochy.pl
  • Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu**, formularza reklamacyjnego, karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona).
  • Oczekuj na kontakt z naszej strony.
  • Zamawiamy kuriera - prosimy przekazać przesyłkę. (Ponosimy koszty transportu)
  • Oczekuj na kontakt z naszej strony.
Ile trwa rozpatrywanie reklamacji?
  • Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą***, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby.
Jak przygotować paczkę do odbioru
  • Reklamowane produkty powinny być przygotowane bezpiecznie i solidnie.Oznacza to, że powinny być tak zapakowane, aby nie zostały uszkodzone podczad transportu.

Nasze wskazówki:

  • Owiń produkt papierem lub folią
  • Umieść produkt w kartonie
  • Zabezpiecz produkt i włóż do kartonu kulki z papieru/gazety/styropianu
  • Całość owiń folią lub włóż w kolejny karton
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu,
  • W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na brak towaru w magazynie, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu RadochyGospochy.pl lub zwrot pieniędzy.



Visa przelewy24 DHL Opineo
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl